תקנון

This Agreement was last modified on 18 February 2016.


אבטחה באתר

  1. אתר kzmobile.co.il מאובטח בתקנים המחמירים ביותר של אבטחת מידע, האתר והרכישות בו מאובטחות בתקן SSL, עם זאת הלקוח ברכישה באתר מסכים ומודע שהאבטחה אינה מוחלטת.
  2. פרטי הלקוח המתקבלים באתר במסגרת ביצוע הרכישה, לא יועברו לגורם אחר, למעט לגורם הנחוץ לצורך השלמת העיסקה, כגון: חברת האשראי וכיו”ב.

    מוצרים באתר
  3. לחברה יש את הזכות לשנות ולעדכן את מחירי המוצרים המוצעים באתר ואת תנאי התשלום בכל זמן נתון.
  4. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, אנו משתדלים להציג את התמונה המדויקת ביותר למוצר, אך התמונות אינן מחייבות את בעלי האתר.
  5. אספקת מוצר שהוזמן באמצעות האתר כפופה למצבו במלאי החנות, חלק מהמוצרים עלולים לאזול מהמלאי עקב ביקוש עודף חוסר ביקוש. אין בפרסום המוצר באתר כדי לחייב את החברה בסיפוק המוצר.
  6. במקרה של חוסר מלאי ו\או שינוי במחיר המוצר, ללקוח תמסר הודעה בטלפון או בדואר אלקטרוני, ההזמנה תבוטל ולא תהיה ללקוח טענה ו\או תביעה כלשהי נגד KZ בכפוף לכך שהחיוב אכן התבטל.
  7. החברה אינה חבה באחריות ואינה תטפל במוצרי אלקטרוניקה ומחשוב בהם נעשה שימוש בלתי סביר ו/או שימוש אליו לא יועד מוצר האלקטרוניקה ו/או המחשוב (כגון כריית מטבעות וירטואלים, הפעלת עומס בלתי סביר, ועוד)

    קנייה באתר
  8. על הלקוח למלא את כל הפרטים המצוינים בעמוד הרכישה.
  9. החברה שומרת לה הזכות לסרב לאשר הזמנה ללא מתן סיבה מפורשת.
  10. אישור הזמנה ושליחתה תבוצע רק לאחר אימות הפרטים מול חברת האשראי.
    תנאי תשלום
  11. תשלום עבור הזמנת מוצר דרך האתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
  12. ניתן לפרוס כל הזמנה באתר ל-3 תשלומים ללא ריבית, ועד 12 תשלומים בריבית משתנה.
  13. המחיר הנקוב בכל מוצר מכיל בתוכו מע”מ.
  14. מוצר יסופק ללקוח רק לאחר קבלת תשלום מלא.
  15. הזמנה טלפונית שלא שולמה לא מחייבת בסיפוק המוצר ללקוח.
    משלוח ואספקה
  16. באתר קיימים מספר סוגי משלוח שונים, המשלוח יתבצע לפי המחיר והאמצעי אשר נבחרו על ידי הלקוח.
  17. מוצר יסופק בתוך 14 ימי עסקים או בהתאם למועד הנקוב בדף המוצר (לפי המועד המאוחר יותר). יום עסקים בתקנון זה מוגדר כימים א’-ה’ בשבוע, לא כולל חגים ומועדים. ימי האספקה נספרים החל מיום אישור העסקה על ידי חברת האשראי.
  18. הזמנה אשר נקלטה במערכת החל מיום חמישי בשעה 12 בצהריים תכובד ותשלח רק ביום ראשון בשעה 12 בצהריים עקב הסופ”ש, ימי העסקים המוגדרים בעמוד המוצר הינם תקפים לימים אשר מרגע שליחת ההזמנה על ידי החברה.
  19. באיזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית, כגון בישובים מעבר לקו הירוק, החברה תספק ללקוח את המוצר במקום סמוך ומקובל בידיעת הלקוח ובתאום מראש עימו. מועדי הספקת המוצר דלעיל, אינם חלים על משלוח הזמנה לאיזורים כנ”ל, והמועד יתואם מראש עם המזמין.
  20. בכל מצב של איחור במשלוח המוצר עקב נסיבות שאינן בשליטת החברה, כגון תקלה או עיכוב בדואר ישראל, תקלות במערכות התקשורת, הטלפון, שביתות, השבתות, פעולות איבה ו/או כח עליון, תהיה החברה פטורה מכל אחריות ותהא רשאית לבטל את ההזמנה ולהשיב ללקוח את כספו או לחלופין לבטל את החיוב במידה וטרם בוצע.
  21. החברה אינה אחראית לכל פגם, תקלה, אבדן או עיכוב שנגרמו עקב משלוח בדואר רגיל, החברה אינה ממליצה הזמנה באמצעות דואר ישראל ומציעה ללקוחות הזמנה באמצעות שליח.
  22. איסוף מוצר בצורה עצמית יתבצע בתיאום מראש בלבד, מוצר אשר לא שולם והלקוח ירצה לאסוף מראש, יוכל לעשות זאת רק בתשלום במקום במזומן או באשראי, ובתנאי שהמוצר אכן קיים במלאי בעת ההגעה.
    לקוח אשר יאסוף עצמאית בתיאום מראש, יהיה חייב בהצגת תעודה מזהה. בעת תשלום באשראי יחוייב הלקוח האוסף להיות בעל כרטיס האשראי ולחתום על קבלת המוצר כתנאי למסירתו.
  23. מוצרים אשר מיובאים ע”י החברה עלולים להתקל בעיכובים שלא בשליטת החברה כמו מכס והזמנות מראש, החברה תתחייב להודיע ללקוח על כל עיכוב שלא בשליטתה.
    אחריות מוצרים
  24. על הלקוח לבדוק את המוצר בעת קבלתו, ולדווח לחברה באופן מיידי על כל תקלה או אי התאמה.
  25. אחריות לא תינתן למוצרים אשר לא צוין בעמוד רכישתם כי אכן הינם במסגרת אחריות.
  26. תקופת האחריות לכל המוצרים הניתן לגביהם אחריות הינה 12 חודשים על ידי החברה ו\או היבואן ו\או היצרן אלא אם נכתב אחרת בתעודת האחריות.
  27. לקוח המבקש להפעיל אחריות יידרש להציג הוכחת רכישה ותעודת מזהה בצירוף על מנת ולקבל שירות וכפוף לכתב האחריות.
    מדיניות ביטול והחזרה
  28. לקוח רשאי לבטל עסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר ובלבד ולא נעשה בו כל שימוש.
  29. הלקוח מחוייב להחזיר את המוצר באריזתו המקורית, להקפיד על שלמותה ולהחזיר את המוצר עם כל האביזרים, החוברות והחומרים הנלווים אליו.
  30. לקוח המבקש להחזיר מוצר יידרש להציג הוכחת רכישה ותעודה מזהה בצירוף.
  31. החברה שומרת את הזכות לתבוע את הלקוח על כל נזק אשר נגרם למוצר בשעה שהיה ברשותו.
  32. בעת החזרת המוצר עקב ביטול העיסקה ייגבו מהלקוח דמי ביטול בסך של 5% מערך המוצר ובסכום שלא יעלה על 100 ש”ח, תלוי בערך המוצר.
  33. זיכוי על התשלום יוחזר עד 7 ימי עסקים.
  34. ככל שהמוצר נשלח ללקוח והלקוח ביטל את העיסקה יחוייב הלקוח בנוסף לדמי הביטול כאמור לעיל, בדמי המשלוח.
  35. לא ניתן לבטל עיסקה לגבי סוגי מוצרים הכלולים בסעיף 6 לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עיסקה) התש”ע 2010.
  36. במידה והמוצר אזל מהמלאי, תמסר הודעה ללקוח בזמן ראוי, ותנתן האפשרות להמתין לקבלת המוצר או זיכוי מלא.
  37. בכל סתירה בין האמור בסעיפים 25-32 לבין הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א, 1981 ותקנותיו, יגברו הוראות חוק הגנת הצרכן ותקנותיו. לעניין תקנון זה.
  38. לקוח – כל אדם ו/או חברה המבצעים רכישה ו/או הזמנה ו/או עסקה באתר, לרבות המסופים הקשורים לו.
  39. חברה – חברת K.Z groups of companies לרבות החנות הקשורה בה, K.Z Mobile.

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support